План проведення семінару-практикуму на тему: «Місток порозуміння між батьками та ЗДО»
МЕТА: підвищити рівень професійної компетентності учасників семінару з даної проблеми,
- ознайомити педагогів з новими формами роботи з даної проблеми,
- вдосконалювати фахову майстерність слухачів семінару з використання інформаційних ресурсів для роботи з батьками.
КАТЕГОРІЯ СЛУХАЧІВ СЕМІНАРУ: всі педагоги закладу.
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ: 10 січня 2019 року.
КЕРІВНИК СЕМІНАРУ: вихователь-методист Данченко С.І..
ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: опрацювання педагогами методичної літератури, фахових видань з питань роботи ЗДО з батьками; презентація виставки куточків для батьків; підготовка презентацій до виступів.
РОЗГЛЯНУТІ ПИТАННЯ:
Теоретична частина
1. Сім’я та її вплив на формування особистості дитини (вихователь Пасічна К.О.).
2. Сучасні форми роботи з батьками (вихователь Мозольова Н.М.).
3. Презентація форм роботи ЗДО з батьками (вихователь-методист Данченко С.І.).
Практична частина
1. Презентація досвіду роботи ЗДО з батьками.
2. Представлення досвіду роботи з батьками педагогами закладу.
Методичні рекомендації до семінару-практикуму на тему: «Місток порозуміння між батьками та ЗДО»
Мрія кожної людини – досягти успіху. Мрія батьків – успіхи дітей. Сучасні батьки часто не усвідомлюють усієї відповідальності та обов’язків батьківства, не володіють комплексом необхідних компетенцій, стають заручниками власних проблем у вихованні дітей та сімейних стосунках.
Як навчити батьків гармонійно взаємодіяти з дитиною, як створити «місток порозуміння» між ЗДО і батьками – такі завдання стають перед педагогами закладу. Результативною взаємодія ЗДО і батьків буде за умови проведення сучасних інтерактивних форм роботи з даної проблеми.
З метою оновлення змісту дошкільної освіти за програмою «Дитина» та Закону «Про освіту» щодо пошуку нових форм взаємодії ЗДО і сім’ї реалізується в таких складових: інформаційній, входження сім’ї в освітній простір, активній педагогічній позиції сім’ї у взаємодії з фахівцями ЗДО
Для всіх педагогів закладу рекомендуємо:
1. Педагогам вивчати сімейне положення нових батьків для організації роботи з даного питання.
2. Постійно проводити індивідуальну роботу з батьками з різних питань.
3. Поповнювати, оновлювати інформацію в куточках для батьків.
4. Впроваджувати в роботу з батьками нові сучасні інтерактивні форми: вправи-тренінги, анкетування, веб-квести, колоквіуми.
5. Проводити роботу з батьками та дітьми(практичний психолог, вчитель-логопед).
Список рекомендованої літератури до семінару-практикуму «Місток порозуміння між батьками та ЗДО»
1. Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук.кер.проекту В.О.Огнев’юк; наук.ред.: Г.В. Бєлєнька: Мін.осв.і науки України, Київ, ун-т ім. Б.Грінченка, 2016.- 304с.
2. Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» / наук.кер.проекту В.О.Огнев’юк; наук.ред.: Г.В. Бєлєнька. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2016.- 352с.
3. Воробієвська С. Як залучити батьків до співпраці / «Палітра педагога», №6, 2016 р.
4. Корнієнко С. Батьківські збори без помилок / «Палітра педагога», №2, 2016 р.
5. Кузьменко В. Консультативна допомога батькам / «Дошкільне виховання», №6, 2016 р.
6. Лесик В. Новий формат взаємодії з родинами / «Дошкільне виховання», №3, 2015 р.
7. Смольнікова Г. Метод проектів у роботі з батьками / «Дошкільне виховання», №1, 2015 р.
Коментарi