Педагогічні виставки

Педагогічна виставка – це форма пропаганди перспективного педагогічного досвіду.

Педагогічна виставка – це - показ досягнень педагогічного колективу щодо пропаганди нових зразків освітньої роботи та науково-методичної діяльності педагогів;

- поширення перспективного педагогічного досвіду;

- систематичне зібрання різних видів та типів видань друку та недрукованих матеріалів, об’єднаних за певними принципами відбору.

Педагогічні виставки, що проводяться в ДНЗ, є результативною формою методичної роботи, яка стимулює творчу активність педагогів.

Плануємо різні види виставок в плані роботи закладу. При організації цієї форми роботи дотримуємось таких принципів:

- актуальність на сьогоднішній день;

- відповідність завданням ДНЗ, чинній програмі;

- практична значущість;

- доступність.

Підготовка тієї чи іншої виставки передбачає визначення теми та її назви, формулювання мети, підбір епіграфу і складання коротких анотацій на кожен посібник, підведення підсумків та надання методичних рекомендацій педагогам.

Виставки, що проводяться в нашому дошкільному закладі, можна класифікувати за статусом – самостійні та супровідні.

Самостійні:

- Виставка-огляд «Новинки розвивального середовища» (розвивальні і дидактичні ігри та іграшки, посібники);

- Педагогічна виставка-презентація «Вихователь, що атестується»;

- Книжна виставка «Новинки методичної літератури»;

- Виставка дитячих робіт, виконаних разом з батьками «Осіння фантазія», "Зимова феєрія", "Писанковий розмай";

- Постійно діюча виставка дитячих малюнків «Талановиті рученята»;

- Постійно діючі виставки дитячих робіт (малювання, аплікація, ліплення) у роздягальнях кожної групи мають різні назви: «Чарівна стежина», «Вернісаж у «Незабудці», «Чарівний пензлик», «Хай завжди буде сонце», «Ось що ми можемо», «Маленькі художники», «Дитячий вернісаж», «Чарівний світ навколо».

- Виставка дитячих малюнків, що проводиться під час тижня безпеки життя «Бережи своє життя»;

- Виставка дитячих малюнків «Безпека дорожнього руху – це життя».

Супровідні виставки – це ті виставки, які супроводжують колективні форми методичної роботи: педради, семінари, консультації. Зазначені виставки проводяться як до проведення заходів, так і після них – як показник результативності або як результат виконання рішення педради.

Виставка-презентація «Вихователь, що атестується»

Тема: «Атестація педагогів».

Мета: стимулювати підвищення рівня професійної компетентності педагогів, ріст їх фахової майстерності і розвиток творчої ініціативи, обмін досвідом.

Девіз: «Педагог готується до уроку все своє життя. Така природа і така специфіка нашої професії. Життя педагога – це вічний урок». В.О. Сухомлинський.

Дата проведення: 18-23 березня.

Місце проведення: методичний кабінет дошкільного закладу.

Перелік матеріалів:

1. Систематизовані матеріали у вигляді папки на тему: «Використання технології "зендудлінгу" для розвитку дрібної моторики руки дитини" (з досвіду роботи вихователя Забловської І.В.).

Дана робота спрямована на розвиток дрібної моторики пальців рук, підготовку руки дитини до письма. Використання її дасть змогу педагогам і батькам розвинути зібраність, концентрацію, покращити зорову координацію і дрібну моторику, а також розвинути творчі здібності та креативність. Рекомендовано для вихователів дошкільних закладів, батьків, які націлені на гармонійний та повноцінний розвиток дитини.

2. Методична розробка на тему: «Використання казкотерапії в роботі з дітьми дошкільного віку (з досвіду роботи вихователя Заярної О.П.).

Дана робота пропонує до уваги досвід використання казкотерапії в освітньо-виховному процесі. Посібник містить методичні рекомендації щодо використання методів та прийомів роботи з казкою, форми та методи роботи з впровадження казкотерапії на основі технології ТРВЗ, конспекти занять та казки.

Для керівників гуртків, вчителів початкової школи, вихователів, практичних психологів навчальних закладів освіти.

3. Методична розробка на тему: «Розвиток інтелектуального потенціалу дошкільника засобами ейдетики» (практичні аспекти використання ейдетичних прийомів для формування пізнавальної активності, з досвіду роботи вихователя Козловської В.В.). Методична розробка показує авторське бачення педагога з використання ейдетичних прийомів для розвитку інтелекту дитини-дошкільника, що поліпшує результативність освітньо-виховного процесу. Зазначені прийоми є прийнятними для роботи з дітьми протягом всього дошкільного дитинства, зорієнтовані на індивідуальний підхід до малюка та забезпечують реалізацію освітніх завдань відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.

В матеріалах розробки розкрито систему роботи вихователя, в якій активно використовуються образи та образні ситуації, що відкриває нові можливості для розвитку пам’яті, творчого мислення, уяви дитини. Наведено структуру, означені вимоги та рекомендації з окресленої проблеми, подано авторські розробки ейдетичних ігор.

Добірка практичних матеріалів допоможе педагогам дитячих садків та батькам підвести вихованців до пізнання навколишнього світу за допомогою різних аналізаторів: зорових, слухових, дотикових, рухових та сформувати у них асоціативно-образне мислення. Виконання різноманітних ейдетичних завдань сприятиме накопиченню образних, справді необхідних уявлень дітей для становлення їх логічного мислення; розвитку уміння фантазувати не лише за допомогою зорових уявлень, а й відчуттів – тактильних, нюхових, смакових; сприятиме навчанню дошкільників доводити свою думку, пояснювати, розмірковувати.

Зауваження, рекомендації:

1. Матеріали методичної розробки з використання блоків Д’єнеша в освітній роботі з дошкільниками відзначені грамотою редакції журналу «Дошкільне виховання» за участь у Ювілейному Всеукраїнському конкурсі освітніх технологій з нагоди 100-річчя журналу «Дошкільне виховання». Зазначена методична розробка – переможець міського конкурсу на кращу методичну розробку, лауреат обласного конкурсу методичних розробок за впровадження проблемно-ігрових методів в освітній процес.

Виставка-огляд розвивального середовища групової кімнати

(в рамках проведення міського огляду-конкурсу на краще розвивальне середовище групової кімнати)

Девіз: «Наповнимо іграшками світ дітей"

Місце проведення: групові кімнати.

Дата проведення: жовтень 2019 року.

Фотоматеріали.

Зауваження, рекомендації: вихователям закладу постійно поповнювати розвивальне середовище ігровим та дидактичним матеріалом..

Виставка-огляд «Дієвий батьківський куточок»

(на виконання рішення проблемної педради «Місток порозуміння між батьками та ЗДО», 10.01.2019 р.)

Тема: «Співпраця педагогів та батьків - крок в майбутнє».

Мета: створити умови для взаємовигідного та позитивного спілкування в режимі відкритого освітнього простору, що забезпечить успішну соціалізацію дітей дошкільного віку. Вибудувати справжнє партнерство і співробітництво з родиною на основі діалогічної стратегії та підвищити вміння педагогів використовувати різноманітні інформаційні форми роботи для оволодіння батьками необхідними практичними вміннями та навичками виховання і навчання власних дітей.

Девіз: «Пам’ятайте, що всі батьки помиляються, тому що їх ніхто не навчив бути батьками» (Н.В. Чуб).

Фотоматеріали.

Зауваження, рекомендації: матеріал папок-пересувок повинен бути мобільним і частіше мінятися. Доречно зазначену інформацію розподілити на розділи:»Фізичний розвиток», «Охорона життя та збереження здоров’я дитини», «Харчування малюка», «Емоційно-ціннісний розвиток» тощо.

Виставка дитячих робіт, виконаних спільно з батьками «Осіння фантазія»

Тема: «Організація роботи з батьками під час проведення спільної проектної діяльності»

Мета: залучити батьків до участі в спільній діяльності дошкільнят та дорослих; вчити радіти досягнутим результатам, знаходити і бачити позитивне навіть в недосконалих дитячих роботах; виховувати естетичний смак батьків та дітей.

Девіз: «Головне завдання батьків – не налякати творчість. Дуже часто, щоб дитина могла розвиватися і далі у своїй творчості, їй необхідна не тільки позитивна оцінка батьків, але і визнання досить широкого кола людей» (Н.В. Чуб).

Місце проведення: вестибуль на першому поверсі дошкільного закладу.

Дата проведення: 12-16 жовтня.

Фотоматеріали.

Зауваження, рекомендації.

Виставка методичної літератури та освітніх програм

Бібліофреш

(в рамках підготовки до Дня книги)

Тема: «Книга в нашому житті»

Бібліофреш— представлення новинок дитячої, художньої, методичної літератури авторів-сучасників.

Мета: познайомити педагогів закладу з нещодавно виданими посібниками і освітніми програмами.

Підвищити рівень професійної компетентності педагогів закладу з проблеми використання методичних посібників та освітніх програм в роботі з дітьми дошкільного віку.

Девіз: "Мені без книг не навчитися, знань не дістати, Тільки книжки мені допоможуть людиною стати". (М. Гафурі)

Місце проведення: спортивна зала дошкільного закладу.

Дата проведення: 2 квітня.

Вимоги до дидактичних посібників, які подаються на педагогічну виставку

1. Естетичний вигляд

2. Яскравість, доступність.

3. Відповідність віковій категорії дітей та чинним програмам.

4. Поліфункціональність.

5. Наявність паспорта.

Кiлькiсть переглядiв: 3863

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.