Організм дошкільника потребує активної рухової діяльності.
Цю його здатність характеризують як «природну стихію» дитини
(Ю. Аркін).

Фізкульт-ура! Футбол, хокей, весела гра — лунає скрізь: «Фізкульт-ура!».

У ритмі стукотять серця, усіх гуртує фраза ця.

Хто з фізкультурою на «ти», в житті досягне він мети,

бо в спорті — міць та сила і для душі, й для тіла.

На стадіоні дітвора скандує в такт: «Фізкульт-ура!»

У відповідь: «Фізкульт-привіт!» — єднають весь спортивний світ!

Наш дитячий заклад для фізичного виховання дітей використовує освітню програму розвитку дітей "Дитина". Вона рекомендована Міністерством освіти і науки України.

Основними завданнями з фізичного виховання дітей є:

1. Охорона, збереження та зміцнення здоровʼя дітей;

2. Формування життєво необхідних рухливих умінь та навичок дитини відповідно з її індивідуальними особливостями, розвиток фізичних якостей;

3. Створення умов для реалізаціі потреби дітей в рухливій активності;

4. Виховання потреб у здоровому способі життя;

5. Збереження фізичного та психічного благополуччя та здоровʼя.

Режим дня для дітей передбачає їх різноманітну діяльність протягом усього дня. При цьому вихователі враховують інтереси, потреби, вік, стан здоров′я дитини, пору року.

Особливу увагу в режимі дня ми приділяємо проведенню загартування, що сприяє зміцненню здоров′я.

1. Для цього забезпечується організація теплого і повітряного режиму в приміщенні;

2. Вихователі стежать за раціональностю одягу дітей;

3. За дотриманням режиму прогулянок в усі пори року й проведенням фізичних вправ на свіжому повітрі;

4. За виконанням гігієнічних процедур (вмивання та обливання рук до ліктя прохолодною водою);

5. За правильною організацією дитячогого сну, проводиться гімнастика після сну.

Уся навчально-виховна робота з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку здійснюється з урахуванням стану здоров’я, самопочуття, рівня фізичного та психічного розвитку і підготовленості дітей, родинних побажань і пропозицій.

Фізичне виховання в ДНЗ проводиться шляхом проведення обов’язкових занять відповідно до розкладу та режиму, виконання фізкультурно-оздоровчих заходів. Сумарний обсяг рухової активності, що здійснюється дітьми у процесі щоденної життєдіяльності, базується на їх індивідуальних можливостях та задовольняє їх біологічну потребу в рухах.

Здійснюється педагогічна оцінка організації рухового режиму, змісту, методики проведення в режимі дня різних форм роботи з фізичного виховання.

В ДНЗ проводиться моніторинг фізичного розвитку вихованців:

- оцінка впливу різних фізкультурно-організаційних заходів на дитячий організм та ступеня фізичних і психічних навантажень на дитину – візуальна оцінка зовнішніх ознак втоми, підрахунок частоти дихання та пульсу;

- контроль за реакціями дітей на загартування, особливо ослаблених та з особливими потребами;

- узагальнення даних про стан здоров’я та змісту показників захворюваності.

Ведеться контроль за санітарно-гігієнічними умовами:

- утримання місць для занять – групових кімнат, фізкультурних осередків у групах, фізкультурного і музичного залів, фізкультурного та ігрового майданчиків;

- стану фізкультурного обладнання та інвентарю в приміщеннях і на майданчиках;

- стану одягу та взуття дітей для прогулянок, різних форм роботи з фізичного виховання.

Кiлькiсть переглядiв: 530

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.